Klachtenregeling

Bij de activiteiten van de DHTA zijn leerlingen, cursisten, medewerkers, soms ook ouders en medewerkers van BPV- bedrijven betrokken. Meestal gaat alles naar wens, maar soms kan iemand niet tevreden zijn over de manier waarop een ander zich tegenover hem gedraagt. Daarover moet je kunnen praten en, indien gewenst, een klacht kunnen indienen. Dat is voor jou belangrijk omdat je dan aan kunt geven wat je dwars zit, maar het is ook belangrijk voor de DHTA. De DHTA kan iets aan de klacht doen en hopelijk herhaling van een vervelende situatie voorkomen.

Voor studenten verbonden aan één van de opleidingen van de Dutch Healthtec Academy:

  • Heb je een klacht? Praat eerst met degene met wie je een probleem hebt.
  • Kom je er niet uit? Richt je dan tot de directeur.
  • Kom je er hier ook niet uit, dan kun je terecht bij de Klachtencommissie MBO Amersfoort Gaat een klacht via de klachtencommissie van MBO Amersfoort, dan is de uitspraak daarvan voor beide partijen bindend.
  • Ben je het niet eens met een examenbeslissing? Lees hier hoe je in beroep kunt gaan.

 

Voor cursisten verbonden aan één van de cursussen van de Dutch Healthtec Academy:

  • Heb je een klacht? Praat eerst met degene met wie je een probleem hebt.
  • Kom je er niet uit? Richt je dan tot de klachtencoördinator van de DHTA, dhr. F. van Gemert, door een mail te sturen naar: fvangemert@dhta.nl. Hierin vertel je over wie of wat je klaagt, wat er precies gebeurd is, wanneer dat gebeurd is en waarom je daarover klaagt. Je vermeldt ook je naam en adres. De klachtencoördinator neemt binnen vijf werkdagen contact met je op. Hij draagt er zorg voor dat je klacht binnen 20 werkdagen afgehandeld is. Als er meer tijd nodig is, ontvang je daarover bericht. Het is ook mogelijk dat je voor een gesprek wordt uitgenodigd. Uiteraard wordt je klacht vertrouwelijk en integer behandeld.
  • Ben je als cursist niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je een beroep doen op de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen De uitspraak van de Geschillencommissie is voor leden van de NRTO bindend.

De klachtenregeling van DHTA Bedrijfsopleidingen vind je hier.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig je voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen